جلبک های سبز - لاله های سرخ
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
درباره ما

زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست مقام معظم رهبری با سلام من با راه انداختن این وب قصد دارم کمک کوچکی به جامعه اسلامی بکنم و دین خود را به شهدا ادا کنم در ضمن کپی برذاری از مطالب آزاد است
نویسندگان
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
طراح قالب
ثامن تم
دیگر امکانات
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





در خیال خامشان گمان می بردند مردم دست از خون هایی که پای انقلاب ریخته شده است کشیده اند و خیلی راحت می توانند انقلاب را برای کفار مصادره کنند. لشکر شیطان را   برای نابودی انقلاب اسلامی به راه انداختند اما ندانستند که همان شهدایی که خون هایشان برای انقلاب اسلامی ریخته شد مانند ملائکه مقربین حافظ آن نیز هستند و نخواهند گذاشت لشکر کفر بر ام القرای جهان اسلام پیروز شود تا این انقلاب به دست صاحب اصلی آن که همانا آخرین منجی جهان است برسانند. آری شهدای 17 شهریور سند این انقلاب را با سریر سرخ خون هایشان امضا زده اند.

امضای سند انقلاب در قیام 17 شهریور

پ,ن: خطاب کلامم به همه مسئولین هست، یادتان نرود مردم پای این انقلاب خون ها داده اند. دلیل اصلی اینکه مردم با تمام مشکلات هنوز پای این انقلاب ایستاده اند یکی ولایت فقیه و دوم بخاطر خون هایست که درخت تازه جوانه زده انقلاب را آبیاری نمودند تا امروز شاهد به ثمر رسیدن میوه های آن باشیم. پس با مردم، برای مردم، به عشق مردم خدمت کنید.



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت16:18---7 اسفند 1393
خوب است

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







مربوط به موضوع : <-CategoryName->
نویسنده خادم الشهدا در یک شنبه 3 اسفند 1393 |

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

موضوعات مطالب
آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان معبری تا آسمان و آدرس ma810.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.