هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
درباره ما

زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست مقام معظم رهبری با سلام من با راه انداختن این وب قصد دارم کمک کوچکی به جامعه اسلامی بکنم و دین خود را به شهدا ادا کنم در ضمن کپی برذاری از مطالب آزاد است
نویسندگان
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
طراح قالب
ثامن تم
دیگر امکانات
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





افسران - شرح در تصویر



مربوط به موضوع : <-CategoryName->
نویسنده خادم الشهدا در سه شنبه 8 ارديبهشت 1394 |

ند روز پیش یه بیانیه ای رو خوندم از طرف طرفداران و هواداران شیخ انگلیسی با این مضمون که اگه توهین به ساحت ایشون متوقف نشه اونها هم مجبور میشن افشاگری هایی رو راجب پیشوا و مقتدای ما حضرت امام خامنه ای روحی فدایی انجام بدن ...! واقعا خیلی جرئت داشتن که پاشون رو این همه از محدوده ی انحصاری و به تبعیت انگلیسی خود فراتر گذاشتند ، اما ما هم جوابی رو برای این افراد به اصطلاح کوته فکر داریم ...!

زمانی که شیخ اونها با عمامه های دست باف ملکه ی انگلیس در شبکه ها ضد ولایتی و تخریبی شیعه بالای منبر میرفت ، و همه ی وقت خودش رو برای توهین به پیشوا و مقتدای مسلمانان جهان میپرداخت باید اونها به این درجه عقلی میرسیدند که شیخی که از سران انگلیس و آمریکا و فرانسه فارغ التحصل میشه بدرد تشیع نمیخوره ...!

شیخی که با ترویج و تشویق مردم ساده لوح  به فرقه ی قمه زنی و معرفی اونها در جوامع بین الملل با این تیتر که شیعه وحشی گری در ذاتش است باید میفهمیدند که پشت سر چه کسی ایستاده اند ! و از چه کسی دفاع میکنند ...!

http://www.up-cnc88.ir/uploads/1424516961651.jpg

ادعای خون ریختن و شیعه ی اصل بودن را دارند اما فرق بین دو خون ریختن چیست ؟؟؟ یکی خونی است که در راه امام حسین (ع) و دفاع از دین و ناموس و میهن اسلامی ریخته شده است و دیگری ، خونی است که به اسم امام حسین (ع) اما در حقیقت در جهت خدشه دار کردن و منفور نشان دادن چهره ی شیعیان در جهان ریخته شده است ...!

خدایا به همه ی ما ،مقدم برشور حسینی ، شعور حسینی هم عنایت بفرما ...!

همان طور که رهبری فرمودند : قمه زدن علاوه بر اینکه از نظر عرف از مظاهر حزن و اندوه محسوب نمیشود و سابقه ای در عصر ائمه(علیهم السلام) و زمان بعد از آن ندارد و تایید هم به شکل خاص یا عام از معصوم (ع) در مورد آن نرسیده است،در زمان حاضر موجب وهن و بدنام شدن مذهب میشود بنابراین در هیچ حالت جایز نیست!

پ.ن :حواستان به قمه ای که صادق شیرازی و مریدان آن با همکاری دشمنان قسم خورده ی ما چون انگلیس و ... به قلب مذهب شیعه میزند باشید!نکند فریب این فرقه ی فرصت طلب را بخورید که گمراهی در آن است!پشت مقتدای بر حق خود (امام خامنه ای ) باشید که روشنی در آن است...!



مربوط به موضوع : <-CategoryName->
نویسنده خادم الشهدا در سه شنبه 8 ارديبهشت 1394 |

با نزدیک شدن به ماراتون نفس گیر مذاکرات کم کم ابعاد پنهان توافقات صورت گرفته که دولت آن را از مردم ایران دور نگه داشته است به صورت یک شیب کاملا ملایم نمایان می گردد. نشانه های این شیب ملایم را می توان از تغییر ظاهر اسکانس های کشور مشاهده کرد.

پوستر عاقبت نسیه فروشی / طرح جدید اسکناس 50000 ریالی

طرح جدید اسکناس 50000 ریالی

پس از تغییر نماد ماهواره به کاسه سفالی در اسکناس پنج هزار ریالی، سازمان فضایی ایران منحل شد. این یعنی ایران باید به زمان پارینه سنگی برگردد و از عصر فناوری فاصله بگیرد و نباید در باشگاه فضایی هیچ جایگاهی داشته باشد.

پس از تغییر نماد نقشه و انرژی هسته ای به سردر دانشگاه تهران که ساخت شرکت ایرانی-اسرائیلی (شرکت آرمه) است بر روی اسکناس پنجاه هزار ریالی، بسیاری از فعالیت های هسته ای ایران به نفع اسرائیل تعلیق شد این یعنی باید با اسرائیل درتعامل باشیم.

و در آینده ای نه چندان دور: پس از اعلام رئیس جمهور محترم جناب آقای روحانی نسبت به کدخدایی آمریکا و بستن با آن کم کم باید منتظر تغییر عکس ناخدا به کدخدا بر روی اسکناس های ایران با توجه به تجارب گذشته باشیم...

پوستر عاقبت نسیه فروشی / طرح جدید اسکناس 50000 ریالی

برای دریافت اندازه اصلی بر روی عکس کلیک نمایید

دولت محترم به دنبال توافقی کاملا خیالی بسیاری از پیشرفت های اساسی کشور را منحل کرده است و این در حالیست که دشمن بارها و بارها نشان داده است پایبند به قول و قرار خود نیست و اگر بود مذاکرات در همان مراحل قبل به پایان می رسید.

نباید فراموش کنیم که در کربلا تحریم ها را زمانی برداشتند که سرها را بریدند؛ خیمه ها را سوزاندند و اهل بیت (ع) را به اسارت بردند و این نهایت حماقت است اگر برخی فکر کنند یزیدیان زمان برای لغو تحریم ها به کمتر از این راضی هستند. عرصه عاشورا به گستره تاریخ است ...

رهبر معظم انقلاب : من با مذاکره کردن مخالف نیستم؛ مذاکره کنند؛ تا هروقت میخواهند مذاکره کنند! من معتقدم باید دل را به نقطه‌هاى امیدبخش حقیقى سپرد، نه به نقطه‌هاى خیالى، آنچه لازم است این است.



مربوط به موضوع : <-CategoryName->
نویسنده خادم الشهدا در سه شنبه 1 ارديبهشت 1394 |

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

صفحه قبل 1 صفحه بعد
موضوعات مطالب
آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان معبری تا آسمان و آدرس ma810.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.